Politica de Retur
1. Informarea privind dreptul de retragere
Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta, aveti dreptul de a va retrage din contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului de catre dumneavoastra sau o parte terta desemnata de dumneavoastra (alta decat transportatorul) sau in cazul mai multor produse dintr-o singura comanda, data primirii ultimului produs.
Acest drept se aplica doar persoanelor fizice, consumatorilor, conform definitiei din legislatie. Persoanele juridice si persoanele fizice autorizate (PFA) nu beneficiaza de acest drept.
2. Conditii de returnare a produselor
Produsele returnate trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
• Sa fie in aceeasi stare in care au fost primite, fara urme de uzura sau deteriorare
• Sa fie insotite de toate componentele si accesoriile
• Sa fie impachetate in ambalajul original, intact sau protejate corespunzator pentru transport
3. Procedura de returnare
Pentru a initia procesul de retur, va rugam sa urmati acesti pasi:
1. Trimiteti o notificare privind intentia de retur la adresa de email: office@integralcasa.ro
Notificarea trebuie sa contina:
• Numele complet al cumparatorului;
• Numarul comenzii;
• Codul produsului/Numele produsului pe care doriti sa il returnati;
• Formularul de retur completat - Formular retur
2. Asteptati confirmarea cererii:
• Departamentul nostru de retur va analiza cererea si va comunica acceptarea sau respingerea acesteia in termen de 48 de ore.
3. Expedierea produselor:
• Dupa acceptarea cererii de retur produsul trebuie expediat printr-un serviciu de curierat la alegerea dumneavoastra, impachetat corespunzator si insotit de formularul de retur completat.
• Costul transportului pentru retur va fi suportat de catre dumneavoastra.
4. Rambursarea sumei achitate
Contravaloarea returului va fi rambursata in termen de maximum 14 zile calendaristice de la receptionarea acestuia in depozitul nostru si confirmarea faptului ca este acceptat.
Rambursarea se va efectua prin transfer bancar in contul specificat de client daca plata a fost efectuata ramburs la curier sau in contul din care s-a efectuat plata initial in cazul platilor online sau prin transfer bancar.
5. Exceptii de la dreptul de retragere
Conform Art. 16 din OUG 34/2014, dreptul de retragere nu se aplica pentru:
• Produsele confectionate la comanda sau personalizate conform specificatiilor clientului
• Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate
6. Reclamatii si produse defecte
Daca produsul primit prezinta defecte sau a fost deteriorat in timpul transportului:
• Notificati acest lucru in termen de 14 zile de la primirea produsului, folosind adresa de e-mail office@integralcasa.ro
• Includeti detalii despre problema si fotografii relevante pentru evaluarea cazului.
Produsele defecte sau deteriorate vor fi inlocuite sau rambursate fara costuri suplimentare pentru client.