Politica de retur
Daca Cumparatorul suspecteaza ca Bunurile au suferit deteriorari in timpul transportului, are obligatia sa contacteze Vanzatorul in maxim 48 de ore de la livrarea acestora, la adresa de e-mail: office@integralcasa.ro, atasand poze atat cu coletul cat si cu produsul deteriorat.
DREPT DE RETUR IN 14 ZILE
Potrivit art. 9 alin. 1 din OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor sau a ultimului produs. PFA-urile și persoanele juridice neavand calitatea de consumator nu beneficiază de dreptul de retur.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceiasi stare in care au fost primite, sa nu prezinte urme de uzura, sa aiba toate componentele si accesorile cu care au venit (inclusiv fisa tehnica si eticheta produsului).
In cazul in care Cumparatorul a achizionat mai multe Bunuri de acelasi fel si doreste returnarea acestora din motive personale, ci nu pentru ca sunt defecte, nu se accepta returul acestora daca a fost desigilat/dezambalat mai mult de unul. Returul celorlalte Bunuri se accepta doar daca nu au fost desigilate/dezambalate.
Cumparatorul are obligatia de a informa Vanzatorul cu privire la cererea de retur prin transmiterea unei notificari la adresa de e-mail: office@integralcasa.ro, care sa contina numarul comenzii, denumirea si codul de produs al Bunurilor care se doresc a fi returnate. Cererea de retur trebuie sa includa si poze ale produsului pentru a vedea starea in care se afla acesta.
Departamentul de retur va analiza cererea si va reveni cu o notificare pe e-mail privind acceptul sau respingerea acesteia in termen de 48 de ore. Daca cererea este acceptata, Cumparatorul va trimite Bunurile impreuna cu toate componentele si accesorile inapoi la Vanzator printr-un serviciu de curierat rapid, in ambalajul original intact si nedeteriorat asa cum a fost primit. Costul transportului va fi suportat de catre Cumparator. Bunurile se vor returna la adresa: str. Tunari - Balotesti nr. 1E, RO-077181 Dimieni, jud. Ilfov
Dupa receptionarea Bunurilor de catre Vanzator, acesta va verifica toate Bunurile returnate pentru a vedea daca sunt in conditiile in care au fost trimise si in cazul in care Bunurile sunt conforme, va rambursa contravaloarea Bunurilor returnate in termen de maxim 14 zile de la receptie. Toate sumele aferente Bunurilor returnate se ramburseaza prin transfer bancar in contul din care s-a realizat plata in momentul achizitiei sau in contul furnizat de catre Cumparator in cazul platilor ramburs.
Orice semnalare a unor defecte de fabricatie trebuie facuta in termen de maxim 14 zile de la primirea coletelor. Defectele survenite in urma utilizarii: lovituri, zgarieturi, probleme aparute din cauza umiditatii sau caldurii excesive, etc., nu pot face obiectul unei reclamatii.
Cumparatorul ia la cunostinta, in conformitate cu art. 16 lit. c din OUG 34/2014, ca nu se poate retrage din Contractul la distanta in cazul in care bunurile livrate au fost confectionate la comanda, dupa specificatile Cumparatorului.